Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında Muhsin Yazıcıoğlu Spor ve Yaşam Alanı’nda düzenlenen turnuvalar tamamlandı.

Basketbol, futbol ve tenis branşlarında gerçekleştirilen müsabakalarda genç sporcular, kıyasıya mücadele ederek izleyicilere heyecan dolu anlar yaşattı. Turnuvalar boyunca sergilenen performanslar ve centilmenlik anlayışı dikkat çekti.

Dereceye giren sporculara ödülleri, Başkan Yardımcısı Mesut Ünver tarafından takdim edildi. Bilecik Belediyesi yetkilileri, organizasyona katılım sağlayan tüm sporculara teşekkür ederek, gençlerin spora teşvik edilmesi amacıyla bu tür etkinliklerin devam edeceğini belirtti.

Gençlik Haftası Turnuvaları Sona Erdi 14640Gençlik Haftası Turnuvaları Sona Erdi 14639

Kaynak: HABER MERKEZİ