Bilecik’te 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Eğitim Başarı Ödülleri Töreni, Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde üstün başarı gösteren öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi.

Programa Vali Yardımcısı Vedat Yılmaz, İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, il protokolü, öğrenciler ve veliler katıldı. Törende, yıl boyunca akademik başarılarıyla öne çıkan öğrencilere ödülleri takdim edildi. Öğrencilerin azmi, gayreti ve kararlılığı protokol üyeleri tarafından takdirle karşılandı. İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, törende yaptığı değerlendirmede öğrencileri tebrik ederek, bu süreçte emek veren öğretmenlere ve desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti.
Bilecik’te eğitimin kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği belirtilirken, başarı gösteren öğrenciler geleceğe umutla bakan neslin temsilcileri olarak değerlendirildi.






