Osmaneli Belediyesi tarafından hayata geçirilen ücretsiz ulaşım hizmeti kapsamında binlerce vatandaşın sağlık ve eğitim alanındaki ulaşım ihtiyacının karşılandığı bildirildi.
Osmaneli Belediyesi tarafından 20 Mart 2025 tarihinde başlatılan uygulama ile 65 yaş üstü ve engelli vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaştırıldığı, öğrencilerin ise güvenli ve konforlu ulaşımının desteklendiği belirtildi.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, hizmetten bugüne kadar 3 bin 695 vatandaş yararlandı, toplam 7 bin 390 ücretsiz gidiş-dönüş bileti kullanıma sunuldu. Uygulama sayesinde yaklaşık 1 milyon liralık tasarruf sağlandığı ifade edilirken, sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşların yaşamını kolaylaştırmaya yönelik çalışmaların sürdüğü kaydedildi.
Yetkililer, ulaşım desteğinin özellikle dezavantajlı gruplar için önemli bir sosyal hizmet olduğunu vurguladı.
