Bilecik'in Bahçecik köyü kırsalında mantar toplamak için çıktığı arazide kaybolan kişi, ekiplerin ve köy halkının yürüttüğü çalışmalar sonucunda sağ olarak bulundu.
Edinilen bilgiye göre, İnegöl'den Bahçecik köyüne gelen 48 yaşındaki Mesut İ, mantar toplamak amacıyla evden ayrıldı. Havanın kararmasıyla ormanlık alanda yönünü kaybeden İlhan, 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım talebinde bulundu.
İhbar üzerine bölgede jandarma, ilgili ekipler ve köy sakinlerinin katılımıyla geniş çaplı arama çalışması başlatıldı. Gece boyunca sürdürülen çalışmalar sonucunda kayıp şahsın yeri tespit edildi. Ekiplerin ve vatandaşların koordineli çalışmasıyla bulunan Mesut İ'nin sağlık durumunun iyi olduğu ve herhangi bir olumsuzluğunun bulunmadığı öğrenildi.
Yetkililer, özellikle ormanlık alanlarda doğa yürüyüşü veya mantar toplama faaliyetlerinde bulunan vatandaşların hava kararmadan dönüş yapmaları ve iletişim araçlarını yanlarında bulundurmaları konusunda uyarıda bulundu.
