Bilecik’in Bozüyük ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameralarıyla yapılan trafik denetimlerinde kural ihlali yapan sürücüler tespit edildi.
Bozüyük ilçe genelinde gerçekleştirilen denetimlerde, emniyet kemeri takmayan ve seyir halinde cep telefonu kullanan sürücüler KGYS kameraları aracılığıyla belirlendi. Yetkililer, bir anlık ihmalin telafisi mümkün olmayan sonuçlara yol açabileceğine dikkat çekerek sürücülere uyarılarda bulundu. Açıklamada, emniyet kemeri kullanımının hayati önem taşıdığı, direksiyon başında cep telefonu kullanımından kesinlikle kaçınılması gerektiği vurgulandı.
Trafik güvenliğinin sağlanması için kurallara uyulmasının zorunlu olduğu belirtilerek denetimlerin aralıksız süreceği ifade edildi.
