Bilecik’te görev sürelerini tamamlayarak yeni görev yerlerine atanan mülki idare amirleri için veda programı düzenlendi.
Programda konuşan Vali Sözer, görev süreleri boyunca kamu hizmetlerinin etkin, verimli ve vatandaş odaklı şekilde yürütülmesine katkı sunan mülki idare amirlerine teşekkür etti. Bilecik’in gelişimi ve kamu hizmetlerinin güçlendirilmesi adına özveriyle çalışan idarecilerin önemli hizmetlere imza attığını belirten Sözer, görev değişimlerinin devlet hizmetinin doğal bir parçası olduğunu ifade etti. Yeni görev yerlerine atanan mülki idare amirlerine başarı dileklerini ileten Sözer, üstlenecekleri görevlerin kendileri, aileleri ve devlet adına hayırlı olması temennisinde bulundu.
Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.
