Din Öğretimi Genel Müdürlüğünce düzenlenen "Din, Ahlak ve Değer Alanı Öğretmen Seminerleri", Bilecik'te İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirildi.
Programa İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek’in yanı sıra Şube Müdürleri Abdurrahim Omuk ve Mehmet Nesih Tunçay da katıldı. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerine yönelik düzenlenen seminerlerde öğretim yöntem ve teknikleri, materyal geliştirme, güncel meseleler ve 21. yüzyılda din öğretimi gibi konular ele alındı.
Eğitimcilerin mesleki gelişimini desteklemeyi amaçlayan programda, bilgi ve tecrübe paylaşımının ön planda olduğu verimli oturumlar gerçekleştirildi. Seminerin, öğretmenlerin sınıf içi uygulamalarına katkı sağlaması ve eğitim kalitesini artırması hedefleniyor.
