BİLECİK

BİLECİK’TE ADEM HİZMET ALANLARINA “BAĞIMLILIK” EĞİTİMİ VERİLDİ

Abone Ol

Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından, bağımlılıkla mücadele kapsamında farkındalık eğitimi düzenlendi.

İl Müdürlüğü personellerinden Psikolog Yasin Talha Boz tarafından verilen eğitim, Bilecik Aile Destek Merkezi’nden (ADEM) hizmet alan bireylerin katılımıyla gerçekleştirildi. Eğitimde bağımlılık türleri, bağımlılığın birey ve aile üzerindeki etkileri ile korunma yöntemleri hakkında bilgilendirme yapıldı.

Katılımcıların bilinç düzeyini artırmayı hedefleyen programda, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının önemi vurgulandı. Eğitim sonunda katılımcıların soruları da yanıtlandı.

Cafer Elmas