Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezi Türkiye Kampı ve Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Bilecikli sporcular önemli başarılara imza attı.
Şampiyonada 55 kilogram Genç Kızlar kategorisinde mücadele eden Neslişah Ençok Türkiye Şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu. 46 kilogram Genç Kızlar kategorisinde yarışan İrem İşel ise Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı.
Elde ettikleri derecelerle dikkat çeken iki sporcu, milli takım kadrosuna seçilerek Portekiz ve Sırbistan’da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı. Öte yandan hâlihazırda Kazakistan’da milli takım formasıyla mücadele eden Altuğ Gesge ve Nisanur Faideci de uluslararası turnuvalara doğrudan katılım hakkı elde etti. Böylece Sporcu Eğitim Merkezi’nde taekwondo branşında eğitim gören toplam 4 sporcu, ay-yıldızlı forma ile uluslararası arenada Türkiye’yi temsil edecek.
İl Müdürü Ramazan Demir, başarılı sporcular Neslişah Ençok, İrem İşel, Altuğ Gesge ve Nisanur Faideci ile antrenör Hanife Yıldız’ı tebrik ederek, Portekiz ve Sırbistan’daki organizasyonlarda başarılar diledi.
