AK Parti Genel Merkez Yerel Yönetimler Başkan Yardımcısı ve Eskişehir Milletvekili Salih Koca, ilimizde çeşitli ziyaretlerde bulunarak, yapımı devam etmekte olan Şerifpaşa Cami Meydan düzenlemesi ile katlı otopark çalışmalarını da yerinde inceledi.

İlk olarak Şerifpaşa Camii meydan düzenlemesi bölgesinde Belediye Başkanı Selim Yağcı, AK Parti İl Başkanı Fikret Karabıyık ve Merkez İlçe Başkanı Nail Öztürk eşliğinde incelemede bulunan Başkan Yardımcısı Koca, çarşı merkezinden esnaflar ve vatandaşlar ile selamlaşarak katlı otopark çalışmalarının olduğu bölgeye geçti.

Belediye Başkanı Selim Yağcı’nın devam etmekte olan çalışmalar hakkında bilgi sunmasının ardından açıklamalarda bulunan Başkan Yardımcısı Koca, Yerel Yönetimler Başkanlığımızın yapmış olduğu programlar çerçevesinde yerel yönetimler başkan yardımcılarımız tüm illerde, kendi sorumlu olduğu bölgelerde il ve ilçe belediye başkanlarımızı yerlerinde ziyaret gerçekleştiriyoruz.

Yaklaşık iki yıldan beri bu ziyaretlerimizi yapıyoruz. Ben Ege Bölgesi'nden ilave olaraktan Bilecik, Bursa, Yalova, Çanakkale ve Balıkesir illerinden sorumluyum. Şu ana kadar bu bölgede Bursa ve Yalova’da çalışmalarımızı tamamladık. Kısmet olursa Bilecik'te ki çalışmalarımızı dün ve bugün tamamlamış olacağız ve buradan da Çanakkale'ye geçeceğiz. Yani Yerel Yönetimler Başkanlığımızın programları çerçevesinde tüm il ve ilçe başkanlarımızı makamlarında ve yerlerinde ziyaret edip bu ve benzeri çalışmaları inceliyoruz.

Başkanlarımızla bu konularla ilgili istişarelerde bulunuyoruz ve 2019'a daha güçlü bir şekilde hazırlanma adına çalışmalarımızı yerelde bire bir sürdürüyoruz. Bu konuda Başkanlarımız bu çerçevede performansları var, yapılmış anketlerimiz var bunları da değerlendiriyoruz. Varsa eksikliklerimiz bunları gidermeye, iyi olduğumuz alanlarında daha ön plana çıkarmaya çalışıyoruz. Hedefimiz belediyelerimizin yapmış olduğu çalışmaları yerinde görmek. Şunu da söyleyeyim Bilecik'te ki belediyelerimizin gerçekten çok güzel çalışmaları olmuş.”

"Bizim gündemimizde böyle bir durum söz konusu değil"

ANKA Haber Ajansı’na ait haberi göz ardı edip, haberi Yarın Gazetesi’nin haberiymiş gibi göstererek Başkan Yardımcısı Salih Koca’ya bu şekliyle soru soran Sakarya Gazetesi’nin muhabirinin kamuoyunu nasıl yanıltmaya çalıştığı da gözlerden kaçmazken, ANKA Haber Ajansı tarafından yapılan görevden alınacak 7 ilin Belediye Başkanı arasında Bilecik’in adının yerelması ile ilgili muhabirimizin sorduğu soruyu ise Salih Koca, “bizim gündemimizde böyle bir durum söz konusu değil. Zaten olduğunda bizim yetkili kurumlarımız bunları söyler ve açıklar” diyerek cevap verdi.

Başkan Yardımcısı Salih Koca, "bunlar dedikodudan ibaret. Bu tür söylemler çok yanlış söylemler. Gerekli açıklamayı sanırım il başkanımız yaptı. Bizim gündemimizde böyle bir durum söz konusu değil. Zaten olduğunda bizim yetkili kurumlarımız bunları söyler ve açıklar. Bunlarda belli zaten duyuldu, biliniyor gizli saklı şeyler değil. Şu anda dedikoduyla hareket edilecek bir durumda söz konusu değil. Benim kapsamımda 162 belediye var. İnşallah Çanakkale'yi de tamamladığımızda tüm belediyelere ziyaretlerimizi tamamlamış oluyoruz ve bunu her yıl tekrarlamak zorundayız.

Şunu da söyleyeyim; Yerel Yönetimler Başkanımızın geçen hafta çok güzel bir açıklaması oldu. Bu hareket çerçevesinde biz belediye başkanlarımızın, partimizin, sayın Cumhurbaşkanımızın ve belediyelerimiz kimlik ve kişiliğine sahip çıkmak zorundayız. Bu tür yıpratma kampanyaları hoş değil. Dolayısıyla dedikodularla hareket etmekte hoş değil. Biz belediyelerimizle beraber bu çalışmaları rutin bir çerçevede yürütüyoruz ve bundan sonrada inşallah her yıl tekrarlanacak şekilde yürüteceğiz."