Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Ertuğrulgazi Polis Merkezi Amirliği’nde görev yapan Polis Memuru Murat Bayırlı, görev başında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.
Görevi sırasında rahatsızlanan ve kaldırıldığı hastanede yaşamını yitiren Bayırlı’nın vefatı, emniyet teşkilatında ve Bilecik’te büyük üzüntüye neden oldu.
Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Ertuğrulgazi Polis Merkezi Amirliği’nde görevli merhum polis memuru için kurum önünde resmi tören düzenlendi. Törende saygı duruşunda bulunulurken, dualar edildi. Törene Vali Yardımcısı Vedat Yılmaz, İl Emniyet Müdürü Erdem Çağlar, il protokolü, meslektaşları ve merhum polis memurunun ailesi katıldı.
Cenaze töreninin ardından Murat Bayırlı’nın naaşı, memleketi Kütahya’nın Domaniç ilçesine bağlı Ilıcaksu köyüne götürüldü. Ilıcaksu Köyü Camii’nde ikindi namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Bayırlı, köy mezarlığında dualarla toprağa verildi.
Cenazeye Kütahya Vali Yardımcısı Vekili Mustafa Demir, Domaniç Kaymakamı Serhat Bağcı, Kütahya İl Emniyet Müdürü Osman Elbir, Bilecik İl Emniyet Müdürü Erdem Çağlar, ailesi, yakınları ve çok sayıda emniyet mensubu katıldı. Merhum polis memuru için yapılan konuşmalarda, Bayırlı’nın görevine bağlılığı vurgulanırken, ailesine ve teşkilata başsağlığı dilekleri iletildi.
