BİLECİK

BİLECİK AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜNDE AYLIK DEĞERLENDİRME TOPLANTISI

Abone Ol

Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’nde, yürütülen hizmetlerin değerlendirildiği aylık koordinasyon toplantısı gerçekleştirildi.

İl Müdürü Nejat İlhan başkanlığında yapılan toplantıya, İl Müdür Yardımcısı Rahim Duman, şube müdürleri, kuruluş müdürleri ve müdür yardımcıları katıldı. Toplantıda, il müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde ele alınırken, hizmetlerin etkinliği ve kalitesinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.

Ayrıca Babalar Günü kapsamında planlanan etkinlik ve çalışmalar da gündeme alınarak gözden geçirildi. Yetkililer, vatandaşlara sunulan sosyal hizmetlerin daha verimli hale getirilmesi ve hizmet kalitesinin yükseltilmesi amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

Cafer Elmas